Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?
Nie. Zamówienie można złożyć tylko rejestrując się w naszym sklepiku.
Czy jest możliwość zakupu na raty?
Nie. W naszym sklepiku nie funkcjonuje system ratalny.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Płatności dokonywane są za pomocą serwisu www.przelewy24.pl.
Po wybraniu utworów i przejściu do kasy, klient zostaje przeniesiony do strony na której znajdzie wszystkie informacje odnośnie płatności.
W jakim formacie oferowane są pliki MP3?
Pliki udostępnione do sprzedaży zapisane są w formacie mp3, 320kb/s (stereo), 44100 khz.
Czy istnieje limit ilości kupowanych utworów/albumów?
Nie, można zakupić dowolną ilość plików, będących pojedynczymi utworami, jak i dowolną ilość całych albumów.
Na jakiej zasadzie odbywa się sprzedaż albumów w MP3?
Po dokonaniu płatności, klient otrzymuje maila z linkiem, dzięki któremu może pobrać zakupione pliki.
Czy wystawiacie fakturę na firmę?
Owszem, jest to możliwe – prosimy o kontakt na sklepik@eluce.pl
Link nie działa, pomimo dokonania płatności.
Może to być spowodowane problemami technicznymi z serwerem, prosimy o kontakt na sklepik@eluce.pl
Jaki mam czas na opłacenie zamówienia?
Płatności należy dokonać od razu. Pliki z muzyką nigdzie nie uciekną i są dostępne w naszym sklepiku cały czas, więc nie ma potrzeby wcześniejszego ich zamawiania.